שירותי אמבולנס פרטי בכל רחבי הארץ

פתוחים 24 שעות 7 ימים בשבוע

הצבת אמבולנסים באירועים

השירות בישראל

בישראל אמבולנסים וניידות לטיפול נמרץ לפינוי בשעת חירום מופעלים על-ידי אגודת מגן דוד אדום בישראל (מד"א), וכמו כן ישנם אמבולנסים נוספים להעברת חולים קלים שמופעלים על-ידי ארגונים שונים, לרבות חברות פרטיות ותאגידים, בתי חולים, מפעלים ומשרד הביטחון.

בעת הזעקת אמבולנס מד"א, בשיחה בטלפון למספר החירום  יש להבהיר למוקדן מה ארע במשפט קצר, מה מספר הטלפון שלכם למקרה שהשיחה מתנתקת, איפה מצב החירום במדויק ומה שם החולה או הנפגע – במידה וידוע. במקרה שהנפגע בביתו, יש במידת האפשר להמתין לאמבולנס למטה בכניסה לבניין/ הבית. בזמן ההמתנה לאמבולנס יש לנסות לסייע לחולה או הנפגע בהתאם ליכולת ולמידת ההכשרה, ולבצע במקרה הצורך החייאה.

בשנים האחרונות עולה הדרישה לאמבולנסים פרטיים לאבטחת אירועים, למרות מה שרוב הציבור חשוב, לא רק באירועים המוניים נדרשת אבטחת אירועים, אלא גם באירועים קטנים יותר שבהם קיימת שאיפה שהאירוע יתנהל על מי מנוחות. האבטחה נדרשת לא רק כדי לשמור על משתתפי האירוע מפני גורמים עוינים מן החוץ, אלא גם כדי לשמור על המוזמנים מפני מוזמנים אחרים ששתו יותר מדי אלכוהול ומקרים חריגים נוספים.

ליידת בית

הצבת אמבולנס בסמוך למיקום לידת-בית
מהי ליידת בית?
מיילדת בודקת אישה הרה בביתה

מיילדת, זוג הורים ויילוד שנולד בבריכת מים בלידת בית
לידת בית היא לידה המתבצעת, על פי תכנון מראש, בבית היולדת או במתקן אחר שאינו רפואי, ולא בבית יולדות או במרכז לידה. הלידה מתבצעת בדרך כלל בלווי של מיילד/ת, תומכ/ת לידה או רופא/ה מיילד/ת, ובמיעוט המקרים כלידה ללא עזרה רוב הלידות בישראל ובעולם המערבי מתבצעות בבית חולים. עם זאת, יש נשים המעדיפות ללדת בבית מסיבות שונות: לידה באווירה ביתית ורגועה, שליטה של היולדת על כל תהליך הלידה ועל פעילותה במהלכה, רצון ללידה טבעית ללא משככי כאבים או התערבות רפואית, אפשרות תנועה ובחירת תנוחת לידה המועדפת עליהן, ועוד.

 

הצבת ניידת למקרה חירום

חברתנו מציע לכם את האפשרות הבטוחה והנכונה להציב אמבולנס או ניידת טיפול נמרץ מחוץ לבית בהתראה מראש מרגע התחלת הלידה ו/או בסמוך (תלוי בהחלטת היודלת/המשפחה) על מנת להבטיח פינוי מהיר ויעיל במקרה הצורך ולו בכדי להרגיע את היולדת בידיעה כי בכל רגע נתון עומד לרשותה אמבולנס דהיינו רכב פינוי ייעודי על מנת לפנותה על גבי מיטת האמבולנס ישירות לחדר לידה / מיון יולדות בכדי להימנע מבזבוז זמן מיותר מקום שבו כל דקה חשובה וקובעת . 

דילוג לתוכן